Direktlänk till inlägg 16 maj 2013

Lika besviken varje gång

Av Ida - 16 maj 2013 10:14

I dag kom äckliga tant röd på besök. Man blir så ledsen varje gång. Varför blir alla andra gravida, speciellt dom som verkligen inte ska ha barn. Mitt hjärta blöder. Och jag vet att D blir så ledsen även om han inte visar det. Han om någon vill så gärna ha ett barn. Klart jag oxå vill ha ett barn till. Gå dom där underbara 9 månaderna. 


puss & kram

 
 
Ewe

Ewe

16 maj 2013 10:26

Tråkigt med tant röd, ett tips är att inte tänka att nu måste jag bli gravid,ha inte "planerat" sex.

Jag blev gravid med min första efter att vi slutade med planerings sexet samt att jag slutade tänka att jag måste bli gravid.

Helt plötsligt idag har jag 3 barn , 2 planerade å en som råka bli till trotts p-ring.

Lycka till med bebis verkstan

http://Eweliina85.bloggplatsen.se

Ida

16 maj 2013 10:36

Tack Ewe. Det e för oss ganska svårt att inte tänka hur mycket man än försöker inte göra det. För vi försöker få barn via IVF, då blir allt planerat

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 17 maj 2013 11:38

Vad härligt med värme, hoppas det håller i sig och bara blir varmare. Undra vad dagen har att ge idag, igår var vi iväg och vandrade. Asså vad lite man vet och sin lilla håla, finns ju jätte mycket att se här runt omkring. hoppas det blir en lite tur...

Av Ida - 5 maj 2013 12:32

Igår när jag kom hem från jobbet, åkte jag raka vägen hem till en kompis för lite grillning. När jag kom dit berättar min sambo att B har kommit inte och varit jätte ledsen. Hon vill först inte prata om det för hon var så ledsen. Men efter en stund s...

Av Ida - 2 maj 2013 21:38

Nu så skaffa jag ju denna blogg lite sent in i våran IVF resa. Skulle ju ha börjat skriva redan för 19 dagar sedan. Men men nu är det som det är. Idag har vi varit på Salhgrenska och fått tillbaka ett av våra fina små guld ägg. Så nu kommer den långa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards